October 27, 2011

Mai mult Ghost



Fix când mă îngrijoram că n-am ce să postez pe blog, am aflat întâmplător de existenţa acestui set live de peste 30 de minute care se vede şi se aude foarte bine. Aveam de gând să mă culc, dar o să mă mai uit încă o dată la el şi o să mă scald în gloria satanică a celor de la Ghost. Atunci când cântă Ritual, piesa care încheie concertul, Papa Emeritus adună de pe scenă un papă-muţunache de pluş pe care îl aruncă în mulţime la sfârşit. Glorios.



Tracklist:

1. Con Clavi Con Dio
2. Elizabeth
3. Death Knell
4. Satan Prayer
5. Prime Mover
6. Genesis
7. Ritual

În plus, prin august au postat pe site-ul oficial că înregistrează nişte piese noi, deci se prea poate ca visele mele umede cu un nou album Ghost să prindă formă în tărâmul material. Mi-am luat şi tricou cu ei în aşteptarea măreţului eveniment.


OUR FALLEN ANGEL VEXED WAS BANISHED FROM THE SKY
RECITE NOW FROM THE TEXT AND PRAY FOR ALL TO DIE

No comments:

Post a Comment