Şi merg pe Digul lui Wan
Şi cercetez pământul
Şi am devenit Secerătorul cu mâinile-mi goale
Căci eu sunt Wodan,
Deşi unii mă numesc Hermes
Unii mă numesc Mercurul roman,
Zeul mărfurilor
Zeul vremii,
Zeul Aninat al graniţelor,
Zeul Aninat din Gibbet Hill,
Zeul Ucigător al porţilor ascunse.
Torcând firul din Wansdyke la Silbury
Torcând cartea cu basme, spunând povestea
Povestind cartea tuturor, fără excepţie,
Celtiberienilor şi galilor irlandezi
Apoi îi aud pe supuşi, dedesubt, departe,
Bocetul lor strident pentru Johnny Guitar:
Priveşte spre cel mai îndepărtat orizont
Priveşte spre cea mai adâncă cicatrice
Priveşte spre răscoala britanică ce se-mprăştie
Căci acesta e zidul lui Johnny Guitar
Acolo-i şanţul unde vei muri
Aici e zidul pe care eu voi plânge
Şanţ săpat cu corn şi lopată din os de bou
Acest zid înalt care ne umbreşte adăpostul antic
Priveşte-o milă către nord
Priveşte către Yggdrasilbury
Priveşte saxonul hăituind vikingul
Priveşte normandul hăituind saxonul
Priveşte germanul hăituind germanul
German german german german
Aici în cea mai adâncă cicatrice
Căci aici e zidul lui Johnny Guitar
Cântă-ţi toporul sumbru, Stephen O'Malley
Sub bass agâţându-se de marginile văii
Sub bass sunând în fiecare şanţ
Greg Anderson, oferă osânda sonică.
Să zbieri în sunet această disperare vitează
Osândă şi întristare cu fiecare pereche splendidă
Să zbieri în sunet disperarea vitează:
Nu Avraam,
Nu Moise
Şi nu Hristos
Nici Iov către care am sacrificat,
Nici Attis,
Nici Mohammed,
Ci pentru Thor
Delirăm şi dansăm şi jelim şi implorăm:
Priveşte spre cel mai îndepărtat orizont
Nu învinui mesagerul,
Nu învinui mesagerul,
Priveşte spre cel mai îndepărtat orizont,
Nu învinui mesagerul,
Nu învinui mesagerul,
Căci eu sunt Moarte, deci Ragnarock e cu mine
Căci eu sunt Osânda, deci Ragnarock e cu mine.
Şi am stat pe Digul lui Wan
Şi am cercetat pământul
Şi am devenit Secerătorul cu mâinile-mi goale...
Şi apoi am fost Regele Vikar cu braţele sale întinse
Şi apoi am fost Regele Vikar cu gâtul său rupt
Şi apoi am fost ticălosul şi victima şi preotul
Şi-am fost o ceartă cruntă şi-am fost crunt ca însăşi moartea
Zidul meu, Zidul meu, prins în robia Zidului meu,
Zidul meu, Zidul meu, prins sub robia Zidului meu.
Aici în cea mai adâncă cicatrice
Căci aici e zidul lui Johnny Guitar
Aici în cea mai adâncă cicatrice
Căci aici e zidul lui Johnny Guitar
Cântă-ţi toporul sumbru, Stephen O'Malley
Sub bass sunând pe marginile văii
Sub bass urcând din fiecare şanţ
Greg Anderson, oferă osânda sonică.
Stai în robia
Stai în robia
Stai în robia zidului meu mareic
Stai în robia
Stai în robia
Stai în robia zidului meu mareic
Stai în robia
Stai în robia
Stai în robia zidului meu mareic
Mame, către sâni
Strângeţi-vă copiii şi cântaţi,
Ce la sânii voştri se adună şi cântă:
Fraţi şi taţi,
Jos, la lucrul din mijlocul oraşului
Să judecăm lucrul
Aceştia, preoţii efeminaţi din Frey
Ce-şi poartă costumele
Şi zbiară-n zi
Care-şi târăsc Zeul prin cele mai noroioase câmpuri
Vărsând sămânţă ca să crească recolte
Aceştia, ciudaţii oameni-uter castraţi
De pe acest tărâm apăsător fără de bărbaţi
Acolo, preoteasa infernală a Frejyei,
Aceştia, oamenii ei strat peste strat,
Apoi preoteasa infernală a Frejyei
Vizitând fermele
Profetul nebun
Vizitând fermele
Şi rareori plecând
Urcând pe tumulus
Oamenii jelind
Dodeni târşâindu-se morţi şi muribunzi.
Auzi preoţii modeşti din Ing
A căror chemare mereu ne permite să cântăm
Care ne permite să ne eliberăm de cea mai strânsă cingătoare
Care ne permite să ne fertilizăm pământurile
Care-a adus întregi naţiuni la viaţă dintr-un falus
Care-a iscat vegetaţia să fiinţească
Care-a vărsat super sămânţa în pământul nou de-o zi.
Bătrân futangiu de mame
Ea era o sugătoare de pulă
Pentru a-i oferi sărmanei ei familii casă
Le-o lua în gură
Şi bea pentru un cântec
Dar şi-a terminat viaţa ei tristă singură.
În jurul bisericii din Yatesbury, morţii
Zac împrăştiaţi sub tisa sacră
Când Sheila Vrăjitoarea, mergând la rugăciunea de Duminică,
Adoră un Zeu dar nu le zice niciodată care,
Şi de la Zidul meu observ cum Sheila Vrăjitoarea
Îşi adoră Zeul, fără să explice care.
Şi-n fiecare noapte de luni sub lumina Lunii
Aceste clopote băgăcioase băgăcioase băgăcioase
Şi metalul greu al clopotelor păgâne
Clopote băgăcioase băgăcioase băgăcioase
Şi metalul greu şi rău al clopotelor păgâne
Clopote băgăcioase băgăcioase băgăcioase
Şi metalul greu al clopotelor păgâne
Clopote băgăcioase băgăcioase băgăcioase
Şi metalul greu şi rău al clopotelor păgâne
Şi Doggen poate să-mi confirme mărturia:
Creştinii din Yatesbury sunt creştini cu numele
Dar faptele lor încurcate atestă
Creştinătatea lor e fericită-n rest
Şi Doggen care a cântat la John Stewart Hall
Poate atesta că păzitorul său e cel mai păgân din toţi
Că-şi schimbă forma, îngrijindu-şi buruienile ascunsă
Şi că dragul ei Paul se bălăceşte-n iazul satului.
Căci noi toţi suntem mărginiţi de Digul lui Wan la vest
Şi de marele deal al lumii care ne spionează şi niciodată nu ne lasă să ne odihnim
Aducând mitra iraniană
Din casa ei de dincolo de est
Prins mereu în robia Zidului meu
Prins mereu în robia Zidului meu
Stai în robia
Stai în robia
Stai în robia zidului meu mareic
Stai în robia
Stai în robia
Stai în robia zidului meu mareic
Stai în robia
Stai în robia
Stai în robia zidului meu mareic
Aici în cea mai adâncă cicatrice
Căci aici e zidul lui Johnny Guitar
Aici în cea mai adâncă cicatrice
Căci aici e zidul lui Johnny Guitar
Cântă-ţi toporul sumbru, Stephen O'Malley
Sub bass sunând pe marginile văii
Sub bass urcând din fiecare şanţ
Greg Anderson, oferă osânda sonică.
Nu învinui mesagerul întristării
Nu învinui mesagerul osândei
Căci acesta-i cel mai Ragnarockist aeon
În nemişcare O'Malley şi Anderson cântă în continuare... cântă în continuare... cântă în continuare...
No comments:
Post a Comment