July 14, 2011

Barn Owl


Din ciclul de succes "Trupe de care tot aud dar pe care amân la nesfârşit să le ascult iar când le ascult în cele din urmă sunt blown away şi mă întreb de ce dumnezei mi-a luat aşa mult să mă urnesc să le încerc", astăzi avem Barn Owl, un duo acoustic/drone/ambient/psychedelic din San Francisco, California. Foarte, foarte, foarte fain, atât am de zis. Atmosferă cât cuprinde, piese moderat de lungi, unde sonice care se înfăşoară în jurul tău ca un piton, note luuuuuuungi, susţinute, mult ecou, tone de reverb, un anumit aer de bedroom drO)))ne - Barn Owl sunt companionul ambiental perfect pentru o vânătoare nocturnă de licurici în pădurile nesfârşite ale subconştientului. Au şi o discografie stufoasă şi sunt destul de prolifici, astfel încât sunt destul de sigur că un nou opus este mereu după colţ.

Ah, şi au coperte foarte tari.

Barn Owl - From Our Mouths, A Perpetual Light (2008) 


Barn Owl - S/T (2007) 


 Barn Owl - Ancestral Star (2010)




 Barn Owl - Bridge to the Clouds (2007)


 Barn Owl - Shadowland (2011)



 Barn Owl - Smoke Loom Ceremony (2008)



 Barn Owl - The Conjurer (2009)



 Barn Owl - Raft of Serpents (2008)




Atât. 

2 comments:

  1. Salut,
    Te-ar interesa sa facem un schimb de linkuri ? :) Sau mai bine zis, sa ma bagi si pe mine in lada ta de zestre :D

    Toate cele bune !

    ReplyDelete
  2. Fantastic, un blog autohton de black metal. :D M-ar interesa nespus să facem schimb de linkuri. Consideră-te ca şi intrat în lada mea de zestre.

    ReplyDelete